FAQ

Nasz catering dostarczamy do Ciebie od niedzieli do czwartku. Dowóz odbywa się w godzinach popołudniowych i wieczornych (między godziną 16:00 a 22:00), do konsumpcji kolejnego dnia. W czwartek otrzymasz catering zawierający 2 zestawy, na piątek i sobotę.
Działamy lokalnie a dzięki naszej auto-chłodni posiłki będą zawsze świeże czekały pod Twoimi drzwiami.

Zamawiając dietę na naszej stronie w zakładce ZAMÓW DIETĘ płatność odbywa się w ostatnim kroku potwierdzającym zamówienie.
Jeśli decydujesz się na zamówienie droga mailowa lub telefonicznie, wszystkie niezbędne informacje dostaniesz w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienie. Istnieje też możliwość rozliczania gotówkowego lub kartą płatniczą przy dostawie diety.

To proste. Kliknij zakładkę ”ZAMÓW DIETĘ”, wybierz interesującą Ciebie dietę i wypełnij kolejne rubryki. W celu najlepszego dopasowania kaloryczności diety polecamy skorzystać ze specjalnie przygotowanego przez nas kalkulatora kalorii. Możesz też wykluczyć z diety produkty nielubiane (jeden gratis, każdy kolejny za dodatkowa opłata). Po wypełnieniu wszystkich pól dodaj dietę do koszyka. Aby sfinalizować zamówienie i przejść do płatności załóż konto, podaj adres dostawy oraz wybierz metodę płatności.
Jeśli masz wątpliwości jaka dieta jest dla ciebie odpowiednia, lub potrzebujesz porady dietetycznej to skorzystaj z możliwości skonsultowania się z nami.
Zamówienia możesz składać również drogą mailową lub telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta.

Nasz catering nie ma ograniczonych ram czasowych. Zamówienia można składać już od jednego dnia.

Tak, w sytuacji zmiany miejsca odbioru posiłków wystarczy, że skontaktujesz się z nami i wskażesz alternatywny adres do dowozu. Wszelkie zmiany adresu prosimy przesyłać do godziny 9:00
Możesz wstrzymać/zawiesić swój abonament w ustalonym okresie, ale musisz poinformować nas o tym minimalnie dzień przed planowana dostawą (np. chcesz wstrzymać zamówienie na poniedziałek, daj znać już w sobotę)
Niewykorzystane dni cateringowe zostaną doliczone do całkowitego czasu trwania umowy i przesuną datę jej zakończenia.

Jest to uzależnione od terminu świąt i ilości dni wolnych pod rząd. Praktykujemy zawsze w ten sposób, że gdy w ciągu tygodnia wypada jeden dzień wolny to dostarczamy każdemu klientowi posiłki, chyba, że ten wcześniej zgłosił przerwę w tym dniu. Natomiast bez obawy za każdym razem informujemy klientów o wszelkich zmianach bądź pytamy każdego z osobna lub w formie informacji przekazanej w torbie cateringowej o obecność lub przerwie w dostawach w danym dniu.

Nasza oferta przewiduje możliwość wyeliminowania z diety produktów glutenowych, laktozowych, od zwierzęcych oraz ryb. Jeżeli interesuje Cię natomiast wyłączenie z dostaw poszczególnych produktów spożywczych jak np. kalafior czy makaron, nasza oferta przewiduje jedno wykluczenie produktu gratis. Każde kolejne to koszt 2zł na dzień. Natomiast jeśli jest to grupa produktów lub większa ilość, wówczas wkraczasz w tzw. dietę indywidualną gdzie kolejnym krokiem jest kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym centrum obsługi klienta.

Jasne, jesteśmy tu dla Ciebie. Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek zmian w swojej diecie poinformuj nas wcześniej a dokonamy oczekiwanych przez Ciebie zmian a chętnie też doradzimy.

Nasze diety są tak opracowane, że spożywanie ich co 2,5- 3 godziny zapewnia Twojemu organizmowi stały poziom energii . Rezygnacja z któregoś z posiłków lub zjedzenie kilku (np. obiadu i podwieczorku) naraz zaburzy tę równowagę.

Posiłki, które otrzymujecie w czarnych bądź białych pojemnikach zamkniętych folią są przystosowane do podgrzewania w mikrofalówce. Należy jednak pamiętać o uprzednim zdjęciu folii. Możesz również podgrzać swój posiłek metodą tradycyjną na kuchence do gotowania.
Przy każdym posiłku na etykiecie jest zaznaczone czy dana potrawa powinna być spożywana NA CIEPŁO lub NA ZIMNO.

Nasz catering dietetyczny możesz zamówić już nawet na 1 dzień. Niczego Ci nie narzucamy, ale na im dłużej zamawiasz, tym korzystniej dla Ciebie.

Jeżeli nie jesteś pewny/a jaką podaż kalorii wybrać dla siebie wówczas zapraszamy do skorzystania z naszego kalkulatora diet, kontaktu mailowego lub telefonicznego z naszym doradcą, który na podstawie krótkiego wywiadu pomoże dokonać Ci wyboru. Takie rozwiązanie jest bezpłatne.

Pod koniec każdego tygodnia zapraszamy na nasz fanpage na facebooku gdzie udostępniamy menu na kolejny tydzień.

Główne alergeny występujące w potrawach wyszczególniamy na etykiecie danego posiłku.

Zalecamy spożycie około 2 litrów wody i innych zdrowych płynów dziennie. Taka dawka skutecznie nawodni Twój organizm i korzystnie wpłynie na metabolizm. Najlepiej pić wodę mineralną, świeże soki niepasteryzowane, herbaty ziołowe, owocowe oraz herbatę zieloną i czerwoną. Herbata czarna oraz kawa są napojami, które z jednej strony odwadniają organizm, z drugiej jednak wzmacniają metabolizm, dlatego powinny być stosowane z umiarem. Alkohol i napoje gazowane z uwagi na wysoką kaloryczność są niewskazane.

Przy zamówieniu pełnej diety każdego dnia dociera do Ciebie pięć posiłków. W ich skład wchodzi: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Wyjątkiem jest dieta ketogeniczna, w której potrzebna energia dostarczana jest w czterech posiłkach: śniadanie, II śniadanie, obiad i kolacja. Jeżeli chcesz wykluczyć, któryś z posiłków, poproś o indywidualną wycenę.

Folia która zamyka pudełka powinna być wyrzucana do odpadów ogólnych/mieszanych, natomiast pudełka plastikowe należy wyrzucić do odpadów segregowanych plastik i metal (żółte worki).

Każdy posiłek opatrzony jest własną etykietą. Znajdziesz na niej między innymi takie informacje, jak data jego spożycia, rodzaj posiłku, nazwa dania i jego kaloryczność, zawartość makroskładników i ewentualnych alergenów oraz zalecenie odnośnie podgrzania.

Tak, mamy możliwość konsultacji z współpracującymi z nami dietetykami. W tej sprawie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Nie jesteśmy firma sieciową i upatrujemy w tym wielki plus, bo każdy posiłek jest przygotowywany przez kucharza i pomoce kuchenne z zachowaniem jak największej dbałości o smak jak i wygląd potraw. Dzięki temu mamy sporo stałych klientów i klientów którzy do nas wracają i to jest nasz cel. Nie jest sztuką zwabić klienta, sztuką jest żeby został na dłużej.

Wciąż masz wątpliwości?

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

tel. 603 119 208

Śledź nas w Social Media